تله آمریکا برای آغاز جنگ با ایران
حامیان جبهه پایداری بندرامام خمینی (ره)
اخبار و مقالاتی پیرامون جبهه پایداری و آخر الزمان
درباره وبلاگ



آخرین مطالب
نويسندگان
مدیر تحقیقات اندیشکده واشنگتن تشریح کرد؛
ما می توانیم از کثیف ترین روش ها برای تحریک و اجبار ایران برای ورود به جنگ استفاده کنیم،چه می شود اگر یکی از زیر دریایی های ایرانی که زیر آب می رود، دیگر به بالا برنگردد!

به گزارش خبرنگار مشرق، "پاتریک کلاوسون" مدیر تحقیقات اندیشکده سیاست گذاری وانشگتن برای خاور نزدیک (WINEP) در سخنرانی خود در این مؤسسه با ترغیب دولت آمریکا و رژیم صهیونیستی برای جنگ با ایران گفت: به نظر می‌رسد ایران حاضر به مصالحه در مسئله اتمی نخواهد بود و باید شخص دیگری آتش جنگ را روشن کند.

وی در ادامه سخنان خود گفت: باید به گونه ای دیگر با ایران رفتار کنیم و در کنار تحریم‌های اقتصادی، فشار بیشتری بر ایران وارد کنیم تا این کشور خود اولین گلوله جنگ را شلیک کند.

كلاوسون به عنوان يكي از تئوريسين هاي مؤثر در سياست خارجي آمريكا محسوب مي شود

کلاوسون با استفاده از عبارت عملیات فریب "False flagمی گوید: لیستی از جنگ هایی که آمریکا نباید در آن وارد شود حاضر است لکن گاهی اوقات باید از عملیات فریب استفاده کرد و برای ورود به جنگ ابتکار به خرج داد تا طرف مقابل تحریک شود و وارد جنگ شود.

وی با اشاره به تحریم های اقتصادی غرب و آمریکا علیه ایران می گوید: اگر چه تحریم ها علیه ایران وجود دارد لکن ما روش های متنوعی برای تحریک و فشار بر ایران داریم، وی با اشاره به انفجار روز جمعه 27 مرداد 1391 ( 17 آگوست 2012) در مسیر خطوط برق از قم به فردو، گفت: در کنار این انفجار، گاهی اوقت دیده می شود که زیر دریایی های ایرانی به صورت دوره ای زیر آب می روند، اگر یکی از آنها بالا نیاید چه کسی می فهمد که چه شده است؟

وی در ادامه سخنان ضد ایرانی خود می‌گوید: ما می‌توانیم از کثیف ترین روش‌ها برای تحریک و اجبار ایران برای ورود به جنگ استفاده کنیم.

"(False flag) یا همان عملیات پرچم دروغین؛ به شیوه‌های عملیات و اقدامات نظامی، سیاسی و روانی گفته می‌شود که توسط ارتش‌های سری، دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی در دوره جنگ سرد برای بدنام کردن رقبای سیاسی صورت می‌گیرد.

گاهی عملیات ترور و انفجار توسط دسته‌های عملیاتی وابسته به ناتو انجام و به کشور یا گروه‌های هدف نسبت داده می‌شود و یا برای سرگرم کردن رقیب و جلب توجه افکار عمومی یک حادثه ساختگی و حتی کاذب به شدت بزرگنمایی شده و مدت‌ها در صدر اخبار رسانه‌ها و محافل سیاسی و تحلیلی قرار می‌گیرد"

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها